o szkole
|
Zakres działań pedagoga specjalnego :
- Współpraca z nauczycielami, wychowawcami grup wychowawczych lub innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami.
- Wsparcie rodziców oraz uczniów:
- rozpoznawanie przyczyn niepowodzeń edukacyjnych uczniów lub trudności w ich funkcjonowaniu, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w bezpośredniej pracy z uczniem,
- dostosowanie sposobów i metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia oraz jego możliwości psychofizycznych,
- dobór metod, form kształcenia i środków dydaktycznych do potrzeb uczniów.
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- rodzicom,
- uczniom,
- nauczycielom
- współpraca z instytucjami i organizacjami wspomagającymi proces dydaktyczno-wychowawczy.
HARMONOGRAM PRACY PEDAGOGA SZKOLNEGO
Gabinet nr 11 Dąbrowskiego 33
mgr Adriana Śliwińska
ROK SZKOLNY 2022/2023
DZIEŃ
TYGODNIA
|
PONIEDZIAŁEK
|
WTOREK
|
ŚRODA
|
CZWARTEK
|
PIĄTEK
|
GODZINY PRACY
|
9.45-14.00
|
8.00-12.45
|
9.00-13.30
|
8.00-12.00
|
8.00-12.00
|
Poza wyznaczonymi godzinami wszystkie sprawy pedagogiczne proszę kierować do zastępcy dyrektora mgr Krystyny Leśko gab. 206 Godzina konsultacji dla rodziców : PONIEDZIAŁEK 14:00-14:45
Drogi Uczniu
Zwróć się do pedagoga specjalnego gdy:
- Czujesz, że nikt Cię nie rozumie, jesteś samotny.
- Nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem.
- Masz problemy rodzinne, znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej.
- Masz problem i nie wiesz jak go rozwiązać.
- Chciałbyś z kimś porozmawiać.
Przyjdź także z każdą sprawą, z którą sam nie potrafisz sobie poradzić.
Drogi Rodzicu
Zwróć się do pedagoga specjalnego gdy:
- Niepokoi Cię zachowanie dziecka.
- Chcesz porozmawiać o dziecku i Twoich relacjach z nim.
- Masz pytanie dotyczące wyników w nauce dziecka i jego funkcjonowania w szkole.
- Potrzebujesz wsparcia w procesie wychowania.
- Masz pytania i nie wiesz do kogo się z nimi zwrócić.
- Szukasz pomocy w trudnych sytuacjach życiowych.
|